Bloppis Odd Molly

Har insett att jag har alldeles för mycket kläder i min garderob… och alldeles för många fantastiska mollysar som bara hänger och älskas men tyvärr inte kommer till användning. Därför kommer här en liten bloppis 🙂
Är ni intresserade av några av mina vackra Odd Molly så maila mig direkt på saraconnemara (att) gmail.com
Skickar såklart gärna fler bilder, men har för tillfället lite kameraproblem och därför väljer jag att lägga ut de bilder jag har i min dator redan.
Skynda att fynda! 😉

Odd Molly Nylon Hooded Pile Parka


Denna helt fantastiska jacka är i stl 1 som jag tycker motsvarar en 36 eller liten 38.
Helt NY med alla tags kvar samt extraknapparna i en liten mollypåse som hänger kvar. En helt underbar djupröd färg som är mild och härlig och ett ljuvligt ludd i luvan som går att ta av men som passar perfekt nu i kylan.
Jag har endast provat den och inte velat skiljas från den men inser att jag har redan tre andra molly-jackor så jag måste välja lite…
Eftersom den är helt ny säljes den inte under 1600:-

Odd Molly tunika #611

Jättesöt tunika med vackra spetsinfällningar i stl 1 som motsvarar ca 34/36 i denna tycker jag. Använd två gånger och i absolut nyskick! Snygg grågrön färg och liten blomma fram. KALASFIN!
500:-

Odd Molly Pointelle #641

Så söt blus i färgen chalk i stl 1 (ganska normal 36, kanske liten 38). Använd ett par gånger och jättefin. Fin med ett linne under nu på vintern. Otroligt mjuk, hålmönstrad bomullstrikå.
450:-

Odd Molly tunika #400

Denna fantastiska tunika är ju en klassiker hos Odd Molly och denna är i färgen chalk med blå broderier. Storleken är 2 men jag bedömmer den som ganska liten 2a som passar 36/38. Vinrött sidenband att knyta i ryggen och små molly-dollars fram att knäppa med som sitter ihop med små kedjor. En underbar tunika som förtjänar ett bättre hem än hos mig där den inte kommer till användning. Använd 2-3 gånger.
650:-

Alla mina mollysar är garanterat äkta – inköpta i butik!
Se så! Hitta din favvo och maila mig!

2 comments on “Bloppis Odd Molly

Kommentera

