Men hallåååå!!!

Eh, vissa har inte förstått att de inte är superstjärnor som Michael Jackson eller Bruce Springsteen utan tror att de äger världen för att de stått på scen i Melodifestivalen en gång (och INTE VUNNIT – observera det). Jag undrar hur SVT tänker när de låter en liten pojkfjant som Eric Saade som inte hade något liv innan förra årets Melodifestival regera som kungen av schlager…? Aftonbladets artikel gör mig faktiskt både lite upprörd över hur mycket man kan fjäska för nästan-kändisar och på samma gång full i skratt för vem tror han att han är???
Visst – han är en söt liten pojk som småtjejerna skriker sig hesa för (och som dejtar den otroligt lillgamla Molly Sandén – finns det en mer tantlik 18-åring?????) men sen då? Inget.
Men OK, smaken är olika och det är väl tur – det är inte honom som person jag har något emot egentligen utan fjäsket som arrangörerna ställer upp på för någon som vill bli en kändis. Hade det varit någon av våra verkligt stora hade jag förstått det, men nu fattar jag ingenting… (med risk för att bli hängd på torget av Eric Saade fan club… 😉 )

One comment on “Men hallåååå!!!

  1. Haha, jösses! Storhetsvansinne på den där grabben 😉
    Måste fråga: Den typen av ridväst din tjeja har på bilden nedan, är de mycket mjukare och mer följsamma än ”de vanliga” (tjock och med kardborreknäppning)? Har börjat rida igen nu på gamla dar (oj, vad kul!) Köpte mig en väst, fanns ju inte förr när jag red, men fasen, undrar om jag någonsin kan förlika mig med det….Känns helt otroligt obekvämt 😦 Men just den där modellen kanske är mycket bättre?

Kommentera

