Vad hände???

När jag kom ut i köket för att släcka och gå och lägga mig så upptäckte jag plötsligt att min deg jäst nästan upp till kanten på bunken! Eh… den har stått i två timmar och jag hade tänkt hiva ut den i morgon och göra ny men nu var jag ju tvungen att ställa mig och baka lussekatter i alla fall i kväll – och klockan var halv elva…
Nu – en och en halv timme – senare har jag hela köksbordet fullt och måste sitta och vänta på att de svalnar så jag kan packa dem och frysa in dem för annars äter jag upp alla på en gång 😉 De var himla fluffiga och mumsiga måste jag erkänna… Milla kommer väl bli galen när hon upptäcker att jag har bakat utan henne, men vad gör man?
Liiiite segt känns det måste jag säga, är ganska trött faktiskt *gäsp*

One comment on “Vad hände???

Kommentera

