Häääärligt…

Började jobba elva idag och hade en så himla härlig morgon. Låg kvar i sängen med Emilia (som alltid sover på pappas sida när han inte är hemma) och kramades och busade så vi kom för sent till dagis *ooops*, åkte sedan direkt till stallet och mockade och gjorde höpåsar och strosade runt ett tag. Lugnt och skönt där på förmiddagarna. Köpte med mig lite frukost och en latte och satte mig på jobbet trekvart innan jag började och bara läste en skvallerblaska och inte gjorde nånting. Mådde så bra i magen när jag klev ut i butiken kl 11. Ett perfekt sätt att börja dagen på! Man ska inte stressa men tyvärr ser de flesta av mina morgnar inte ut såhär utan brukar gå i ett heeeelt annat tempo…

av saraconnemara Postat i Övrigt

One comment on “Häääärligt…

Kommentera

