Julpyssel (lite i alla fall)

Har jobbat heldag idag och kom hem vid halv sju efter stängning. Har så himla mycket att göra de här närmaste dagarna och jobbar till 20 alla dagar fram till jul nästan så jag inser mer och mer att jag inte har så mycket tid som jag trott och inte sån koll som jag hoppades på, så ikväll blev det till att ställa sig och göra knäck. Det är ju rätt lätt gjort men jag var inte vidare laddad efter att ha sålt julklappar en hel dag. Men nu är det gjort och jag känner mig lite duktig faktiskt. Och väldigt pysslig 🙂
Karolina och Matilda tog hästarna åt mig idag när jag bara inte hann och ingen av tjejerna kunde – tack snälla!!! Vad gör man utan bussiga vänner???

Kommentera

