Äntligen klart!

Till sist så fick vi våra inramade bioaffischer som jag lämnat in på Gallerix och som de kom och lämnade till mig på jobbet igår. Äntligen kunde vi göra klart biorummet som det var tänkt. Tyvärr hann vi inte få ordning på projektorn som vi vill sätta i taket (så vi kunde få se Kalle Anka på julafton på bioduk 🙂 ) men det kommer i sinom tid. Nu ser det i alla fall snyggt och ombonat ut.
Bilden är skit – jag vet – men det beror på att dotra snott med sig min kamera så jag fick fota med mobilen…

Jag äääälskar filmaffischerna från ”Casablanca” och ”Breakfast at Tiffany’s” med mina favvisar Ingrid Bergman och Audrey Hepburn så vad passar väl bättre på min vägg än just dem…?

I morgon bitti ska vi stå i stallet kl 06.30 och fodra och mocka och sen är det julkadrilj för de som vill rida. Nora ska såklart vara med på Trixi men tanten och jag står över för hon är så tjurig ihop med en massa andra hästar hon inte känner. Jag kokar gröt och gör tomtefrukost istället och tittar på och filmar såklart 😉
Det är femte året vi är med och det är ett härligt sätt att börja julaftonen på. Sen är det hem och göra Jansson och invänta tomten…

One comment on “Äntligen klart!

Kommentera

