Trasig. Igen.

Min rygg har rasat. Igen. Jag skulle inte sagt härom dagen att det är nästan ett år sedan jag hade ont i ryggen sist – då kom det som ett brev på posten idag. Så jäkla typiskt!!! Och riktigt ont gör det.
Trots det var jag och Nora med Trixi på kurs och det gick så himla bra för dem! De jobbade med markarbete och lydnadsövningar och att länga och korta galoppen mellan hinder och båda var jätteduktiga. Hoppas det inte är värre med mig i morgon för det vore ju roligt om hon kunde få fullfölja kursen och inte behöva ställa in pga en trasig mamma… 😦

av saraconnemara Postat i Trixi

Kommentera

