HM vs. Odd Molly

Jag fick en kofta i julklapp – utvald för att den var så mycket ”jag” och det stämmer nog för HM har verkligen överträffat sig själva i kopior. Denna kofta har jag nämligen även som original från Odd Molly – visserligen den långa modellen, den korta som finns av samma kofta är ännu mera lik. En av mina älsklingskoftor och kan jag ha en från HM som ser nästan likadan ut så är det ju bara ett plus i kanten att den antagligen har en helt annan prisbild så man kan använda den lite mera vardagsmässigt och inte vara lika hysterisk över ev fläckar och annat 🙂
Kolla in:

Kolla in nederkanterna och tyget – samma mönster och samma kvalitet
Pärlemoknappar på båda

2 comments on “HM vs. Odd Molly

Kommentera

