Gott Nytt År!


Trixi har fått en ny kompis i stallet. ”Gosan” har tillbringat större delen av eftermiddagen på den lilla röda och Trixan bara stod och myste medan hon blev kliad på ryggen av klorna 🙂

Nu är det nytt år och jag vägrar avge nyårslöften för jag kan ändå inte hålla dem. Vi hade en trevlig nyårsafton med god mat och roligt sällskap och eftersom vi är det högst belägna huset på hela Lindö så såg vi allas fyrverkerier över hela stan. Tuva och Emilia var väldigt fascinerade!
De kom i säng vid halv två och började sedan dagen kvart i åtta i morse:

Eftermiddagen tillbringades i stallet och jag har till och med ridit Sara lite. Hon var grinig på mig för att jag kom och ställde krav helt plötsligt när det var så länge sedan, men på slutet kändes hon riktigt fin. Själv är jag helt slut i kroppen för det var ganska länge sedan jag red och det kommer jag nog få äta upp i morgon när jag inte kan ta mig ur sängen… 😉

Kommentera

