Dagens lilla övning…

…blev en liten studsbana som gympa för Trixi och 80cm-träning för Nora inför morgondagen.
Trixan gillar galoppbommar och studs och pinnar alltid på som 17 och Nora som inte gillat det förut har insett att det är både kul och nyttigt.
På slutet la vi upp sista hindret på drygt 80 cm och det var ju inga problem som synes 🙂 Ser så enkelt ut när någon annan gör det. Skönt att jag inte har några egna tävlingsambitioner *haha* Fast det är nästan värre att stå bredvid och titta och vara nervös. Nora säger att jag måste vara den mest hysteriska mamman i hela stallet även om jag försöker att inte lägga mig i och så… Kan inte den där lilla våghalsen bara börja med dressyr på heltid istället? Känns liksom lite tryggare. Och så pratar hon om fälttävlan… herregud – jag kommer bryta ihop…

Själv har jag stått på jobbet på eftermiddagen mer sjuk än frisk, men det känns ändå som om min förkylning kaaaaanske håller på att vända lite… tror jag… hoppas det…

Kommentera

