Bästa vänner

Emilia och Magdas lilla Tuva är verkligen som ler & långhalm, skrot & korn, fyrtornet & släpvagnen…
De hänger ihop jämt och busar häcken av oss här hemma, men har så kul att man inte kan med att bli arg. För det mesta. De är oskiljaktiga.
S. är bortrest och jag jobbar sent denna veckan så Magda och Tuva camperar här ett par dagar. När kvällen kommer och de är helt slut av att ha busat hela dagen ser det ut såhär:

av saraconnemara Postat i Ungarna

One comment on “Bästa vänner

  1. Vad söta de är där i sängen 😉 Härligt att ha en så bästa kompis redan när man är såpass liten….Kolla i mitt album ”Mina Mollysar” i hö marginalen. Hojta om du ser något du är sugen på att byta dig till…Dock är jag oftast en 2:a än 1:a, har dock några 1:or (tex x-stitchen som inte sitter sådär jättebra på mig…) Kanske kan jag tänka mig att byta något, kanske inte 😉 *kram*

Kommentera

