Jag blir ledsen…

…när mina barn är ledsna, sårade, har ont i själen. Det gör mig så ont och som mamma vill man ju alltid deras bästa, att de ska må bra, våga stå upp för sig själva, vara de där små fantastiska människorna som jag ju vet att de är, men tyvärr är det inte alltid så.
De är små, ärrade, ledsna, trampade på och jag kan bara stå bredvid och titta på och försöka ge goda råd och peppning.
Håll ihop nu lilla hjärtat och stå upp för dig själv! Du är alltid bäst vettu även om du inte tror det.

av saraconnemara Postat i Ungarna

One comment on “Jag blir ledsen…

  1. Javisst blir man ledsen när märkliga saker händer.. man kan bara hjälpa, stötta och försöka underlätta så det reder ut sig. Man kommer alltid stärkt ur en kris och ur den erfarenheten vinner man säkerhet och självförtroende, oftast! Kram

Kommentera

