Det där med personlighet…

Det fanns ett kul personligetstest HÄR där man fick svara på en massa frågor och där ens personlighet sedan sammanställdes. Faktiskt riktigt kul och väldigt träffande. Precis samma resultat jag alltid fått i sådana här tester och stämmer även med vad jag själv tycker 🙂
Kolla in:

Ewas personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Ewa:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Själv brände jag mig ordentligt på platt-tången i morse så jag måste nog trösta mig med varm choklad med vispgrädde och några avsnitt av Hem till Gården… 😉

2 comments on “Det där med personlighet…

  1. Kul test! Jag gjorde det, och det stämde bra på mig! Våra personligheter verkar inte vara så lika, men yrkena var många detsamma… Ha en skön helg!

Kommentera

