SMASKIGT värre!

En stooor sån här har jag ätit till lunch idag 🙂

Jag ÄLSKAR semlor och kan äta dem både på längden och tvären under hela den tid som de finns i butik (och ibland gör jag faktiskt egna också). God bulle UTAN kardemumma och riktigt mjuk och fin mandelmassa är hemligheten – avnjutes helst med varm mjölk *mums*

One comment on “SMASKIGT värre!

  1. Oooooo, nu blev jag väldigt sugen jag med.
    Här har du en till som älskar dessa delikatesser, men jag vill ha dom utan mjölk och med kardemumma 😛
    Blir nog till att jag en eller flera på vägen hem idag 😀
    Tack för tipset

    Kramar

Kommentera

