Nu har jag bestämt mig!

Bestämt mig för vad jag ska göra i sommar alltså. Planer smids och läget kollas men jag återkommer när allt är klart 🙂
Nora och Trixi ska ju på ridläger den 11-17/6 och jag kommer säkert att jobba ganska mycket i sommar, men lite kul måste man ju få ha i alla fall – eller hur? Inte bara ungarna som ska ha sommarlov!

Idag har jag jobbat och sedan varit och fikat med Magda och Nora medan småtjejerna var på barnkören och sjöng Jesus-sånger 😉 Stallet på hemvägen som vanligt för att mocka och pussa på Sara (Norpan pussade Trixan) och så hem och käka mumsiga mackor till middag. Orkade inte laga mat. Faktiskt.

I morgon ska jag försöka åka och rida lite seriöst och mysa med den vita ponnyskrutten…

One comment on “Nu har jag bestämt mig!

  1. Men HALLO så där kan du väl inte skriva………..nu kommer jag ju ligga sömnlös och undra VAD du skall göra i sommar.
    Kanske resa till England och se Emmerdale-byn?
    Kanske besöka Öland och gå en målarkurs?
    Kanske stå på loppis och sälja kläder?
    Kanske rida en av Hallandslederna för häst?
    Berätta …………..snälla

Kommentera

