En unik bild *haha*


En unik bild på så sätt att det för det första är jag och Trixan tillsammans, vi hoppar (första och enda gången jag hoppat henne – i somras) och jag är med på bild på bloggen. Det har bara hänt en gång tidigare och det var ju härom dagen. Jag kanske håller på att förvandlas från doldis till linslus 😉
Vad jag kommer ihåg från den gången är att hon var helt otrolig. Jag gasade och styrde och hon bara sög i mot hindren och klippte lätt 75 cm utan att det knappt kändes när jag satt på. Jag som är dressyrmupp och tycker det är lite otäckt att hoppa känner att den här lilla ponnyskrutten skulle jag kunna starta en liten clear round eller nåt på. Kanske får truga och be Nora om jag kan få låna henne nån gång på klubben… f-n tro’t *haha*

3 comments on “En unik bild *haha*

Kommentera

