Sommarplaner…

Jag skrev tidigare att jag bestämt mig för vad jag ska göra i sommar… Jag har länge tänkt att det skulle vara roligt att göra något med bara mina stora tjejer och för två år sedan var Stefan och hans killar iväg till Gran Canaria så nu tyckte jag att det var vår tur. Sagt och gjort – vi har bokat en resa i sommar till Alanya i Turkiet så den 3 augusti drar vi iväg en vecka och bor här:


4-stjärnigt hotell precis på stranden med nära till allt och halvpension för en inte allt för stor slant. Ska bli så roligt att ta med alla stora brudarna (både Magda, Daniella och Nora följer med) och bara få vara med dem och umgås och lata sig i en hel vecka! Nice!!! Ibland tror jag det är bra att – även om man är en blandad familj – ändå ta chansen ibland och umgås med bara sina egna barn för jag är ändå deras mamma och vill ju vara med dem så mycket som möjligt även om det ibland kommer bort i vardagen. Så nu längtar vi! 🙂

av saraconnemara Postat i Övrigt

3 comments on “Sommarplaner…

  1. Så härligt!
    Vill åka till värmen NU!
    Framemot våren/ sommaren, kommer vi att stalla in en Lucitano, från Portugal. En välutbildad herre, i de högre skolorna. Gissa om det blir inspirerande!
    mia

  2. Härligt!!! Så kul att se fram emot, och kul att göra något med de stora barnen! Efter förra vintern kände jag att ”Inte en sådan här vinter till”! Bokade Egypten redan i april förra året…Vi skulle åkt nu nästa tisdag, men det vet vi hur det gick med det 😦 Men nu blir det Teneriffa istället den 11/3, lääängtar!
    Har inte varit i Alanya, men i Side – tyckte det var toppen!

Kommentera

