Dagens visa

Dagens visa är en riktig nostalgitripp som för mig tillbaka till de åren då man var ute och rände på nätterna, dansade till morgonen och hade fler flörtar än fasta pojkvänner.
Denna spelades flitigt på alla nattklubbar och jag hade en fling med en dörrvakt som var så himla lik den långhåriga killen i videon.
Jag älskar gunget i den här låten – La Isla Bonita med Madonna från 1986.
ÅÅÅHHH vad jag älskar den!!

2 comments on “Dagens visa

  1. Ha, ha jaa det är en sång man minns!
    Var ett tag sedan jag tittade in här på din blogg…hittade dig för ngt halvår sedan och vi har nog båda en Hagens avkomma har jag för mig? Och till min förtjusning såg jag i tidigare inlägg att du beskriver den underbara PRE hästen! Kan bara instämma!:-) Har en själv… 2 busiga tjejer har totalt stulit mitt hjärt! En Connemara & Pre;-)

Kommentera

