Hem till Gården

I går kväll tog jag mig ett ”Hem till Gården”-maraton med en massa avsnitt som jag hade inspelade och som jag inte hunnit titta av. Den serien har följt mig ända sedan jag var liten eftersom min mamma tittat sedan starten och den stunden det sändes var helig hemma 🙂 Jag har fortsatt följa Emmerdale till och från under flera år – ibland tappar jag bort mig några månader eller så, men jag hittar alltid tillbaka.
Just nu känns det som om det händer lite för mycket. Det är lite för mycket intriger otroligheter och då tappar jag intresset ett tag, för jag vill verkligen att det ska vara den här trevliga serien där det inte är så stora sensationer, som man kan kika på för att ha det lite trivsamt en stund och inte behöver oroa sig för att folk ska bli mördade och bedragna. Som sagt är det lite mycket sånt för tillfället, men jag hänger i ett tag och ser hur det utvecklas.
Tycker faktiskt lite synd om Nicola som ju är en häxa men som just denna gången ville väl…

4 comments on “Hem till Gården

  1. Min mormor följde den serien! otroligt, finns den fortfarande , eller är det gamla avsnitt?
    Kanske man skulla glo på. Minns vinjettmusiken väl.
    mia

  2. hörrudu mamsen! nu har man börjat blogga igen… du kanske skulle kunna tänka dig att länka mig någon dag när det passar 😛 mycket roligare att blogga om man har lite läsare….

Kommentera

