Ja, en vanlig tisdag – nästan…

Det är en bättre tisdag än nånsin för det är FETTISDAGEN!!! Då får man äta semlor i massor bara för att det är så himla gott!!! Jag köpte den största semlan jag kunde hitta på fiket idag och åt till lunch 🙂 Hade lätt kunnat äta två… min last i livet…

Åkte som vanligt till stallet efter jobbet och skrotade runt där en stund, fixade och mockade och så. Avkopplande faktiskt. Jätteskönt.
Nu ska jag sätta mig och beställa lite kläder till Emilia hos HM för de hade ju 20% på hela sortimentet på nätet och den ungen har ju växt en hel storlek på typ två månader vilket innebär att allt hon tar på sig ur garderoben sitter som korvskinn eller är för kort…

One comment on “Ja, en vanlig tisdag – nästan…

Kommentera

