Lördag minsann!

Lördagkväll. Lite trött eftersom jag jobbat hela dagen och sedan varit i stallet och skött om två ponnyskruttar samt ridit den ena. Den röda. Nora var hemma idag och städade sitt krigsskadade rum där minst två bomber tycktes ha exploderat så det föll på min lott att röra på den minsta eftersom det är klubbtävling i morgon och jag inte vill att hon ska få tokspel för att hon är för pigg. Sist på Eken gick det ju kalasbra så gör hon bara likadant utan att tänka på att det står folk hon känner på läktaren och tittar på så kommer det inte vara några problem.

Nu är det lördagskväll med ett glas rött, potatisgratäng och rostbiff som står i ugnen och Melodifestivalen såklart. Jag svär över det varje år och tycker det är skit, men ändå sitter jag där till slut i alla fall 🙂

One comment on “Lördag minsann!

Kommentera

