Utflykt i vårsol!

Tyvärr inte en sån där mysig pic-nic-utflykt eller så men dock en tripp till Linköping sådär på förmiddagen för att besöka deras butik och hämta upp nyckeln dit eftersom jag ska jobba där hela dagen på torsdag. Ska bli så kul att vara i en annan butik – det ger verkligen en nytändning. Jag har gjort det en gång förr där och det var faktiskt himla roligt. Nu ska vi visa Linköpingsborna hur en butik ska skötas 😉
Så tillbaka och till jobbet och jobba till stängning. Har en massa att fixa med tills i morgon kväll då vi ska ha VIP-kväll i vår butik, så jag har skrivit långa to-do-listor för att försöka strukturera upp dagen lite.
Kommer att bli kalasbra, men jag är nog rätt slut när jag kommer hem i morgon kväll…
Har bara hunnit med en snabbvisit till stallet för att lämna in pengar till min hovslagare som kommer i morgon och skor ponnyskruttarna, men eftersom jag står på jobbet till nio på kvällen så får han plocka upp pengarna på kontoret. Tänkt vilket pusslande det är hela tiden…
Nu blir det nog till att ta med sig den braiga boken och sedan slockna typ strax eftersom jag var uppe innan kl 6 i morse för att skjutsa S. till tåget. Han är i Lund av alla ställen tills onsdag kväll så vi får rå oss själva här några dagar…
Vacker stor dotter, litet barnbarn och Milla

One comment on “Utflykt i vårsol!

Kommentera

