Ledig fredag. Typ.

Leeedig både igår och idag! Otroligt men sant. Milla har varit hemma med mig och vi har bara pussats och umgåtts och varit i stallet och så.
Igår var jag i stallet 4 gånger! Först på fm för att mocka och fixa till våra hästar, sedan till Millas lektion på Skogslotten, så tillbaka till NFK för att titta på Nora när hon red lektion och ta in den vita och den röda, hem en vända för att lämna av Milla och så tillbaka igen för att titta på Daniella som också red lektion. Då hade jag med middagen i matlådor åt mig och Nora för det blev så sent. Jösses.
Idag har det varit lite lugnare. Vi var i stallet för att fika med A och för att mocka och göra foder till våra ponnyskruttar, så till stan för att fixa naglarna (såg ut som ett ras om händerna nu) och så ut till Maxi för att STORhandla med Magda, Nora och Tuva. Åsså Milla såklart.
Nu har jag handlat mat för ett par tusen och ska försöka knöla in det i frys och kyl bara… inte så lätt som det låter…
Sen blir det god middag, ett glas vin och en stund i soffan tror jag bestämt. I morgon jobbar jag och Nora ska rida privatlektion för Madde på Steffi inför dressyrtävlingarna med henne framöver med laget. Madde är duktig och Nora ser verkligen fram emot det. Min plånbok gör det inte, men vad gör man inte för sina kids…?
Hon är inte så stor – Nora – men hon rider faktiskt Steffi väldigt bra när det vill sig. De är jättefina ihop.

Kommentera

