Duktig!

Så! Nu är man laglig också. Bytte däck på bilen + hästsläpet idag till sommardäck så nu är det fritt fram att rulla runt på vägarna. Dessutom besiktigade jag ju förra måndagen så nu är allt ok igen. Skönt!
Var också så himla duktig att jag inte ändrade min tid hos tandläkaren som jag redan gjort så många gånger bara för att jag inte klarar att gå dit. Jag visste ju att det inte var farligt idag för de skulle bara lägga igen en gammal lagning, men ändå… Det är det värsta i hela världen, och då har jag ändå världens bästa och raraste tandläkare. Hon jollar med mig som om jag var en liten unge och det är precis vad jag behöver för att över huvud taget klara att sätta mig i stolen. Hon berömmer och lyssnar och låter mig få som jag vill och då kan jag i alla fall överleva att gå dit. Ibland.
När jag varit där idag bara säckade jag ihop för jag har gått och laddat i över en vecka för det och när det var klart så gick luften ur mig totalt. Hämtade Milla tidigare på dagis och sen däckade jag i soffan i en och en halv timme medan hon låg på min mage och tittade på TV.
Nu har jag precis kikat på en bra film som jag funderat på att se länge nämligen ”The Duchess” med Keira Knightley bl a. En härlig och sorglig kostymfilm (sånt går jag igång på) med vackert foto och ledsam historia men riktigt bra. Sevärt filmtips! 🙂

Over and out!

4 comments on “Duktig!

Kommentera

