Ursäkta mig gott folk, men…

…efter att ha jobbat 9-16, inte hunnit med lunch, hämtat på dagis, åkt till stallet, mockat och gjort foder i 190 och sedan åkt tillbaka till jobbet för att bygga ett skyltfönster som var tvunget att bli klart idag och inte kommit hem förrän halv 9 så kanske det finns en anledning till att jag inte orkar skriva nåt listigt och intressant eller visa några tjusiga bilder just idag.
Milla har varit väldens bästa lilla hjälpreda som räckt mig saker, hämtat sånt jag behövt, givit glada tillrop (”Det är jättefint nu, mamma! Det är säkert!”) och varit allmänt trevlig och hjälpsam i två och en halv timme på jobbet nu på kvällen. Hon håller ju på att bli stor och det märks (när det inte märks så hjälper en glass med två kulor mot gnöl och tristess 🙂 ).
I morgon har hon planerat play date med en liten tjej från dagis här hemma så jag hoppas på vackert väder så de kan vara ute och leka…
Natti, natti!

Kommentera

