Hoppedag!

Åby hela dagen med ponnyhopplaget.
Banan var grymt lång och stor jämfört med vad vi är vana vid men det gick kalasbra!
Trixan gick två felfria rundor och Nora var jättenöjd och glad över sig själv och bästa Trixis insats. De är verkligen jätteduktiga och jag är så stolt. Underbart väder hela dagen och det känns i ansiktet – varför tar man inte med solkräm??? 🙂
Enda trista med dagen var väl att min rygg fick för sig att lägga ner verksamheten helt och hållet… Jag kände att det började småvärka i korsryggen och så när jag reste mig upp så bara smällde det till och gjorde så in i h-e ont. Nu kan jag stå upp och gå lite men helst inte sitta alls för då kan jag inte resa mig igen. Så jäkla typiskt – som om jag hade tid med det här nu!?!?!? Det är ju en massa planerat. Förutom att jag jobbar en hel del så är det både terrängträning med Nora och Trixi och städning eftersom vi får gäster på tisdag som står på schemat.
Jaja, det kanske går över fort med lite tur.
Bilder från dagens övningar kommer här i alla fall:

Bästa Trixan!

Kommentera

