Paket. Eller inte.

Alltså – vad är det för FEL på Schenker??? Jag som säljer och köper ganska mycket på Tradera skulle ju tycka att det vore trevligt om det kunde funka för EN enda gångs skull!
För ett par veckor sedan väntade jag på ett paket i evigheter – det var skickat och allt men någon bekräftelse från Schenker kom inte. Till slut dök det upp och jag skulle hämta ut det. Då visar det sig att det är utlämnat till någon helt annan som jag aldrig hört talas om. Ombudet lovade kolla upp det och ringde upp mig dagen därpå och talade om att paketet inte var utlämnat utan tillbakaskickat för att jag inte hämtat ut det i tid. Men hallååå! Jag hade inte fått veta att det fanns! Till slut kom det tillrätta – 5 veckor efter att jag borde haft det.
Idag skulle jag hämta ut ett paket igen och vad händer då? Jo, det är felsorterat och ligger i Huddinge! Vad gör det för nytta där??? Jag vill ha mitt paket NU för jag har faktiskt väntat ganska länge redan.
Vad trött jag blir… Tacka vet jag Posten… dyrt men oftast hyfsat pålitligt…

One comment on “Paket. Eller inte.

Kommentera

