Cirkus i stan

Jag är definitivt ingen cirkusfantast, men när nu Nora fick gratis biljetter och gärna ville gå, så går jag med naturligtvis. Vi ta med småtjejerna och tar ett par timmar ikväll till att titta på clowner (läskigt tycker jag), hästar och akrobater, käkar sockervadd och klappar djuren. Kan nog bli riktigt trevligt när jag tänker efter 🙂

I övrigt är det till att ladda inför morgondagens dressyrfinal i Åtvidaberg. De är fyra lag som ligger lika i topp så det kan bli riktigt spännande. Jag antar att det blir jag som måste läsa programmet för deras lagledare kunde inte åka med så jag rycker väl in då.
De har starttid kl 15.20 så det känns som en seeeeg eftermiddag, men å andra sidan behöver vi inte åka så tidigt på morgonen och det är ju också skönt.
Wish us luck!

Kommentera

