Hur stor är chansen…

…att man sitter en kväll och kikar på ridbyxor på nätet, vill-vill-vill ha ett par Mountain Horse Jeanie – ursnygga byxor i jeanstyg – men inser att man inte har råd, lägger ner det och tänker att det finns roligare saker att lägga pengar på när man ju faktiskt har ridbyxor så det räcker, åker till City Gross dagen efter för att köpa mjölk och kaninmat, råkar hamna på hästavdelningen, tittar i en stor korg med reavaror, hittar ETT ensamt par likadana byxor som dessutom råkar vara i RÄTT storlek och de är nersatta till halva priset????????
Det hände mig igår… Nån som tror jag kunde motstå dem då…? Nä… såklart inte. Och de satt som en smäck! Ibland får man impulahandla även till sig själv 🙂

2 comments on “Hur stor är chansen…

  1. det är du värd och dom där är skitsnygga! när jag i mitt framtida liv börjar rida igen ska jag ha ett par…

Kommentera

