Vi är på väg tillbaka…

…när jag orkar skriva igen. Det har varit lite för mycket elände denna sommaren så vi tar det en annan dag, denna vackra höstonsdag lägger jag istället ut en tjusig bild 🙂

av saraconnemara Postat i Trixi

4 comments on “Vi är på väg tillbaka…

  1. Åhh vad trevligt att höra ett livstecken från just dig!! Jag har undrat så vad som hände. Om du orkar berätta så ”lyssnar” jag gärna! Passar på att skicka lite styrkekramar!! Det är så bedrövligt när de älskade ponnisarna inte mår bra 😦

  2. Oj vilken bild! WOW!

    Förstår att du inte orkat när det har härjat malörer. Hoppas att de har avtagit nu och att du känner dig energitankad.

    Själv har jag börjat så smått igen, adressen till nya bloggen bifogas inlägget. Tack som fan för dina snälla ord!

    Kram!

Kommentera

