Nu får jag hämta ut min kompis!!!

ÄNTLIGEN får jag hämta min bästis! Alltså min Samsung Galaxy S2 som varit på verkstan för att den efter 3 månader i min ägo plötsligt blev blå, sen svart och sen död. Kul med en ny telefon. Not.
Tjejen i kundtjänsten på Media Markt var föga tillmötesgående när jag talade om att jag inte hittade kvittot (jag som ALLTID ALLTID ALLTID sparar ALLA kvitton!!!!) utan bad vänligt att de skulle ta fram det i datan. Jag VET att det går!
”Eh… OM vi hittar det så kan det ta upp till två veckooooooor…”
”Ok, men hur kan det vara så svårt, jag har ju exakta dagen, summan, kontokortsnumret det är betalt med – jag vet till och med vilken tid jag var här!?”
”*suck* Som sagt… det kan ta upp till två veckooooor…”
Det tog två veckor typ på timmen. Skulle tro att jag fick en liten kommentar på min inlämnade lapp: ”Tjurig, låt det ta två veckoooor. Minst.”
Lämnade till slut in den och och igår kom det ett sms om att den var klar! Och att jag skulle betala 0:- så jag hoppas det stämmer nu. Annars hade de ju kunnat säga vad som helst. Det brukar ju heta att mobilerna är antingen fuktskadade eller tappad i marken och då går det ju inte på garantin. De kan ju säga vad som helst för man kan ju inte protestera liksom.
Hur som helst – nu är det jobbigaste att jag måste göra om allt från början med mail, appar och andra nyttigheter så nu vet jag var jag gör ikväll när jag kommer hem 🙂
Rätt nöjd ändå!

av saraconnemara Postat i Övrigt

2 comments on “Nu får jag hämta ut min kompis!!!

Kommentera

