Vad ska vi heta?

Det är svårt det där med namn…
Den här bloggen har i alla år hetat SaraConnemara eftersom den ju är uppkallad efter just Sara som var en connemara. Enkelt – eller hur?! Min finaste, vackraste, vänligaste, vita ponnyprinsessa som ju inte finns bland oss längre.
Ingen kan liksom ta hennes plats. Trixi fick hänga med på ett hörn när hon halkade in på ett bananskal men det var fortfarande Saras plats. Namnet är väl inarbetat och det går ju inte bara att byta så där hipp som happ. Men stackars lilla Supen då som inte får vara med? Än. Han måste ju också få finnas med i headern på nåt sätt… Jag kan inte döpa om oss men jag får väl göra en liten abrovink i väntan på en snilleblixt. Kan inte lyfta bort Sara men har inte plats för ett helt gäng pållar i namnet eller på min header… Jaja, jag får fundra en stund…

av saraconnemara Postat i Övrigt

2 comments on “Vad ska vi heta?

  1. Låt det vara Saraconnemaras plats forever. Min kommer alltid att vara Rackemarie även om nu Gold har fått det största utrymmet. Vi får hedra våra vackra vita på detta sätt:)

Kommentera

