Liten röd ponny


Trixi är verkligen fin just nu. Tyvärr känns det som om hon kommmer lite i skymundan bakom Supen eftersom han är tävlingshästen för tillfället men det är tur att jag inte är så stor jag heller för jag kan faktiskt hålla igång henne jag med. Vi kan rida i skogen och klättra och ta härliga galopper vi med minsann!
Nora var ju så pass liten att hon skulle kunna rida c-ponny hela sin ponnytid ut utan problem trodde vi innan sommaren, men där får vi nog tänka om är jag rädd…
Men nu passar vi på att njuta av att vi har två ponnyskruttar under sommaren och kan ta långa turer i skogen och mysa runt i Kolmårdenterrängen. Underbart!


Här rider Emilia en liiiiite större häst än Trixan på lektion på NFK. Det går ju bra det med.

av saraconnemara Postat i Trixi

One comment on “Liten röd ponny

  1. Men du har ju fler barn … är det ingen annan som aspirerar på röd ponnyskrutt i familjen?
    Emma hon håller igång OCH tävlar fyra ponnyer plus att hon fick galet fina betyg i skolan nu när de gick ur sjuan 🙂 Jag är så extremt imponerad av min dotter.
    Er röda är ju i alla fall galet fin!!!

Kommentera

