Ny bostad?

Vi har varit och kikat på ett hus. Eller snarare – Stefan var och tittade förra veckan när jag hade hovslagaren i stallet och inte kunde komma ifrån och jag ska gå och se på det i morgon. Ser väääldigt bra ut på Hemnet men det blir ju alltid en annan sak när man ser det i verkligheten. Vi vill NOG flytta för vi bor ju precis vid vattnet och det är så mycket oljud från hamnen som stör Stefan som är så fruktansvärt ljudkänslig (jag hör aldrig nånting – jag bara sussar vidare 🙂 ) och nu ska de muddra kanalen ett bra tag framåt också tydligen så det kommer ju inte bli bättre direkt. Vi har tittat lite förstrött på några hus till, men det är ju alltid problem med att vi behöver för många sovrum för vi har så många ungar och då måste vi alltid tänka på var vi ska kunna slå upp väggar och bygga fler rum. Det är inte lätt när man måste ha 6 sovrum! Det här huset HAR 6 sovrum från början och ser så himla tjusigt ut att det kan vara värt att ta en titt i morgon. Mina enda krav är att det finns en BRA tvättstuga och en grovingång till alla ungar och det finns här.
Jaja – man ska inte ta ut nåt i förskott så jag återkommer när jag vet om jag gillar det eller ej!

bloglovin